Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: 2 bankomaty - ten sam problem. Bank odmawia realizacji transakcji. Kontakt z infolinią brak. Automat pięknie wyjaśnia procedury po czym komunikat - wszyscy nasi konsultanci są zajęci i przerwanie połączenia. 7 prób ponownego połączenia. Stoję przy bankomacie i nie wiem co zrobić. Pilnie potrzebuję gotówki. Po entym razie kontaktu z infolinią nowa informacja - Przepraszamy za utrudnienia realizacji transakcji kartami ING ! Powrót do sklepu - tłumaczenie i proszenie o zatrzymanie towaru do jutra :( wstyd, zamawiam towar nie mam czym zapłacić. Drogie ING - udoskonalcie system! to bardzo przykra sytuacja dla klienta kiedy nie może korzystać ze swoich środków. Denerwujący jest brak łączności z konsultantem na infolinii kiedy nie wiadomo co się dzieje. Liczę na poprawę.