Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: GRYCAN
Treść opinii: Z okazji Dnia Matki wybrałam się z moją mamą na lody do kawiarni Grycan. Oprócz nas było tylko kilkoro klientów i dwoje pracowników. Zostałyśmy przywitane przez uśmiechniętą kelnerkę, która przyjęła od nas zamówienie na desery i zaproponowała coś do picia. Wybrałyśmy soki regenerujące. Po złożeniu zamówienia i zapłaceniu, kelnerka poprosiła nas o wybranie smaków gałek lodowych i zaprosiła do zajęcia miejsc przy stoliku i powiedziała, że za chwilę przyniesie nasze zamówienie. Rzeczywiści po chwili otrzymałyśmy nasze soki i desery lodowe. Niestety, okazało się, że kelnerka niechcący pomyliła dzbanki z sokami i zamiast soków regenerujących (z aronia) otrzymałyśmy soki orzeźwiające (z grejpfrutem). Nie zwróciłam uwagi kelnerce na tę pomyłkę, ponieważ już zaczęłam pić swój sok i właściwie nie przeszkadzało mi to zbytnio, ale już raz w innej kawiarni Grycan zdarzyła mi się taka sama sytuacja, tylko wtedy kelnerka sama się zorientowała i zamieniła sok. Taka zamiana soków wynika z ich podobnego koloru oraz faktu, że dzbanki z napojami stoją obok siebie i nie są opisane, wiec kelnerzy mogą ich nie odróżnić. Nie mam innych zastrzeżeń do dzisiejszej wizyty w kawiarni - obsługa była bardzo sprawna i uśmiechnięta, lokal czysty i zadbany, a lody smaczne i bardzo ładnie udekorowane w gablotach z lodami.