Opinia użytkownika: Mycha_4
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: W niedzielę tankowałam na ORLENIE. Dawno tu nie byłam, paliwo drogie, szuka się oszczędności… Tym razem gaz, do auta syna. Na pana chwilę czekaliśmy, może ze 4 minuty, ale to chyba koniec negatywnych niespodzianek. Kasjerka ubrana w firmowe ubranko, wygląda schludnie i uroczo, wita się z klientem, pyta o fakturę, proponuje promocyjne artykuły. Osobiście mnie irytuje takie nagabywanie, ale nie robi tego w sposób nachalny, wiec nie można się do tego przyczepić w tym przypadku. Zapomniałam sprawdzić ilość punktów witay, więc mimo, iż transakcja została zakończona pani ponownie wchodzi do systemu i przygotowuje dla mnie wydruk. Wiem, że jakość obsługi kosztuje, ale czasem warto dorzucić kilka grosików i poczuć się wyjątkowym klientem.