Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Zatelefonowałem na infolinię banku aby dowiedzieć się o której godzinie (którą sesją Eliksir) "wyszedł" mój przelew, wykonany w ubm. Uprzejma konsultantka najpierw sprawdziła moje dane osobowe. Następnie poinformowała, że informację uzyskam, przez infolinię, w poniedziałek. Zapytała jeszcze z jakiego rachunku wykonałem przelew. Odpowiedziałem , że dyspozycję przelewu złożyłem przez Internet z rachunku pomagającego. W takim razie - jak powiedziała konsultantka- po informację muszę udać się do oddziału banku, ponieważ od 10 kwietnia br. tylko w oddziale można uzyskać informacje nt. internetowych przelewów z rachunku pomagającego. To niezrozumiałe utrudnienie, pogarszające jakość obsługi klientów banku. Dla przykładu podam, iż dotarcie do odziału i oczekiwanie w kolejce na obsłużenie, zajmuje mi zazwyczaj kilkadziesiąt minut. Szczęśliwie konsultantka z infolinii dysponowała -jak mniemam- aktualnymi informacjami.