Opinia użytkownika: Benia
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Do Obi udałam się w celu znalezienia sedesu. Sklep znajduje się prze obok Tesco. Podjechałam na parking. Było tam czysto, koszyki były poukładane i wzdłuż głównej alejki przechadzał się ochroniarz. Weszłam do sklepu, gdzie również żadne zanieczyszczenia nie zwróciły mojej uwagi. Udałam się na dział z artykułami sanitarnymi. Dość szybko zlokalizowałam potrzebne mi produkty, jednak nie do końca znając się zaczęłam poszukiwać kogoś z obsługi, żeby wskazał, które sedesy są odpowiednie. Niestety długo nie mogłam nikogo spostrzec. Dopiero po około 5 minutach pojawił się pracownik. Zapytany o sedes warszawski wskazał odpowiedni model. Był jednak przy tym dość mało uprzejmy: na pytania odpowiadał niechętnie, dodatkowo zachowywał się, jakby rzeczy, o które pytam były tak oczywiste, że wstydem jest na te pytania odpowiadać. Gdy już zdecydowałam się na jeden z dostępnych modeli spytałam się, czy byłby tak miły, żeby wsadzić mi wybrany model do koszyka. Po raz kolejny spotkałam się z bardzo niemiłą reakcją. Pracownik zrobił to, ale wykazywał przy tym ogromne niezadowolenie. Z wybranym sedesem podjechałam do kasy. Nie było kolejki, także od razu zostałam grzecznie przywitana przez kasjerkę. Po zapłacie wróciłam do samochodu.