Opinia użytkownika: Asik_1
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Witam, powiem krótko. Najlepiej modlić się by się nic nie zepsuło. Natomiast jeśli się już zepsuje sprzęt, który został zakupiony w tym sklepie, a jest jeszcze na gwarancji, to albo uzbroić się w cierpliwość i silne nerwy, a także naprawdę przywdziać "cięzką zbroję", by stać się odpornym na ataki, szczególnie jeśli ma się do czynienia z tak niegrzecznym i bezczelnym człowiekiem jakim jest p. Piotr W z serwisu Media Expert. Naprawdę trzeba mieć stalowe nerwy, żeby w ogóle stanąć do rozmowy z tym człowiekiem. Reklamacja na zasilacz do Notebooka Samsung, którą złożyłam 30 kwietnia trwala miesiąc czasu, i żeby było śmieszniej, to nie sklep-serwis się ze mną kontaktował, tylko ja za każdym razem dzwoniłam do sklepu, ba jeżdziłam 3 - krotnie by "kompetentne" osoby najpierw zrobiły zdjęcie nalepki kodu kreskowego, aby po mojej kolejnej interwencji okazało się, że "muszę" jednak jeszcze raz przyjechać, bo ktoś zrobił zdjęcie nie tego co potrzeba. Strasznie się zdenerwowałam na człowieka, który mi kazał przyjechać, własnie wspomnianego wcześniej niegrzecznego p. Piotra, ponieważ jeśli nie przyjechałabym to on przekaże info do serwisu, że "klient rezygnuje z naprawy sprzętu"(przypomnę zakupiony laptop Samsung, zasilacz zapsuł się po niespełna 3 m-cach użytkowania, reklamacja- naprawa trwała miesiąc czasu) Jednak najlepsza scena miała miejsce w samym sklepie, gdzie pracownik uciszany przez swojego przełożonego nic sobie z tego nie robił :-) co dla mnie było dość zabawne. Oczywiście po takiej awanturze z mojej strony, zasilacz przyszedł naprawiony dosłownie w ciągu 48 h, jednak w żaden sposób nie wpłynęło to na mnie pozytywnie. Zamierzam skontaktować się z Centralą firmy Media Expert i poinformować o karygodnym zachowaniu ich pracownika. Pozdrawiam, Joanna P.