Opinia użytkownika: Agnieszka_1430
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Do Lukas Banku udałam się aby wypłacić pieniądze. Ze względu na dużą kwotę była to wypłata awizowana 2 dni robocze wcześniej. Mimo, iż przede mną były tylko 3 osoby czekałam dosyć długo. - około 20min. Rozumiem jednak, że w bankach załatwia się niekiedy bardzo czasochłonne sprawy. Kiedy wreszcie stanowisko do "Obsługi Klienta" się zwolniło i nadeszła moja kolej, Pani Pracownik podeszła do mnie i powiedziała: "Przepraszam bardzo, ale będzie trzeba jeszcze chwilkę poczekać. Koleżanka za chwilę przyjdzie i obsłuży Panią". Zrozumiałam jednoznacznie, że Pani Pracownik musi odejść ze stanowiska pracy i udać się gdzieś na zaplecze, ale zastąpi ją koleżanka. Nic nardziej mylnego! Po tych słowach, Pani Praciwnik Lukas Banku ukłoniła się Panu, który stał za mną i zaprosiła go do stanowiska obsługi "bez kolejki". Było to zachowanie bardzo nieprofesjonalne, wręcz poniżające innych Klientów (w tym także i mnie), którzy oczekiwali na swoją kolej. Dalsza część wizyty w Lukas Banku zaowocowała fachową i szybką obsługą. Jednak ze względu na nieprzyjemną sytuację na początku, wyszłam z Banku bardzo niezadowolona.