Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Media Expert

Treść opinii: Pierwszy raz zostałam tak źle obsłużona. Po wejściu do sklepu, udałam się na stanowisko ze sprzętem grającym - wiedziałam po co przyszłam - sprzęt miałam wybrany z gazetki promocyjnej. Radiomagnetofon - wzięłam i podeszłam z nim do kasy. Pracownik mnie skasował i poprosił o pieniądze - jakie było moje zdziwienie gdy "Pani" chciała więcej niż w gazetce o jakieś 50 zł. Zapytałam o promocję - "Pani" obrażona mówi do mnie, że mam jej pokazać tę właśnie promocję. Więc wzięłam gazetkę i palcem wskazałam radiomagnetofon. Ona na to że trzeba mówić że towar z gazetki - bo ona cen nie zna i oferty z gazetki także! Potem też lepiej nie było. Wydrukowała fakturę - rozmawiając z innymi pracownikami i ją położyła na stół. I ani jednym słowem się do mnie już nie odezwała - ani: "prosze to dla Pani rachunek" ani: "dziękuję bardzo - zapraszamy ponownie" ani: "dziękuję-do widzenia". Ja również pracuję z klientem ale w głowie mi się to nie mieści żeby tak żegnać klienta, który zresztą zostawił u nich pieniądze." Pani " więcej uprzejmości życzę i zadowolenia z pracy! Bo pewnie tam już nie wrócę - zakupy zrobię przez internet. Bez żadnej łaski!