Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Dino

Treść opinii: Po wizycie w zamku gołuchowskim, udałem się na zakupy do pobliskiego sklepu Dino, zachęcony reklamą na bilbordzie piwa Kasztelan. Na parkingu oraz w strefie wejścia było czysto. W podajnikach były dostępne ulotki reklamowe. Przed wejściem na salę sprzedaży były dostępne żółte koszyki dla klientów. Na sali sprzedaży był porządek, tylko na stoisku z warzywami i owocami niektóre produkty nie były świeże. W sklepie nie zauważyłem aby były braki towarowe. Na sali sprzedaży robienie zakupów utrudniały bardzo wąskie ciągi komunikacyjne oraz brak przejść między regałami. Po dokonaniu zakupów udałem się do kasy. Byłem piąty i czekałem około 10 minut. Kasjerka nie zareagowała na to aby na kasę dosiadł kolejny pracownik. Na kasie, przy której byłem obsługiwany, zmieniali się pracownicy (kilka pracowników obsługiwało tą samą kasę). Kasjer po zeskanowaniu moich zakupów powiedział kwotę do zapłaty i zamiast wziąć ode mnie kartę , którą chciałem zapłacić, zajął się rozmową z innym pracownikiem na temat robienia jakiś raportów.