Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: Odwiedziłem sklep Rossman w celu zrobienia szybkich zakupów kosmetyków. Z zewnątrz sklep prezentuje się bardzo dobrze - wejście i witryny są czyste i zadbane. W środku pomimo tego że pracownicy wypakowywali towar na półki, nie było widać śmieci. W chwili zakupów klientów było mało dlatego zakupy przebiegły szybko a dostęp do półek i produktów był bezpośredni. Czystość sklepu i ułożenie produktów na półkach bez zastrzeżeń - wszystkie ceny znajdowały się na właściwych miejscach a promocje były jasno oznaczone i wyeksponowane. W sklepie spędziłem około 20 minut i w tym czasie widać było, że sprzedawcy angażowali się w obsługę klienta, który miał jakieś wątpliwości do produktu którego poszukiwał. Zapytałem o krem, tzn, jego właściwości i skuteczność działania. Od sprzedawcy uzyskałem odpowiednie informację po czym pani zaprowadziła mnie do półki, gdzie się znajdował. Po wybraniu interesujących mnie produktów ustawiłem się w kolejce do kasy. Kiedy nadeszła moja kolej zostałam powitana przez pracownicę. Kasjerka zaproponowała mi zakup dodatkowych produktów znajdujących się przy kasach. Były one w korzystnych cenach, lecz mimo tego nie zdecydowałam się na zakup. Pracownica zapytała mnie również czy życzę sobie zapakowanie zakupów do reklamówki. Podziękowałam jej za tą propozycję. Pracownica ubrana była w biały fartuszek z logo firmowym. Kasjerka była miła, szybko wykonywała swoją pracę dzięki czemu nie dopuściła do wydłużania się kolejki. Podczas rozmowy kasjerka nawiązywała kontakt wzrokowy i uśmiechała się. Ogólną wizytę w drogerii oceniam bardzo pozytywnie.