Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bioway
Treść opinii: Dnia 6ego czerwca, będąc w Galerii Bałtyckiej, udałam się do BioWay'a, aby zjeść sałatkę. Była sporo ludzi w kolejce, obsługiwał tylko jeden kasjer, w dodatku początkujący. Tuż przed obsłużeniem mnie pojawiła się druga kasjerka. Ja jednak zostałam obsłużona przez początkującego pracownika. Zamówiłam sałatkę cesarską. Kasjer poprosił mnie o wybór sosu, kiedy zapytałam go, jakie są, nie potrafił ich wymienić. Zamówiłam więc sos vinegret. Musiałam na niego poczekać. W momencie, gdy czekałam, kasjer zaczął mówić do kobiety, która stała koło mnie, myśląc, że to ona złożyła moje zamówienie. Pomylił mnie z nią, zupełnie nie przywiązywał uwagi, którego klienta obsługuje. Kiedy dostałam w końcu sałatkę, byłam rozczarowana: składała się z mixu sałatkowego, ogórków i dwóch plasterków pomidora. Do tego kilka małych kawałków kurczaka i niewielka ilość sosu. Za cenę 12.90zł niewarto zamawiać sałatkę cesarską, która w większości składa się z samej sałaty i znikomej ilości innych dodatków. Poza tym mało kompetenta obsługa sprawia wrażenie, że klienci są dla nich mało istotni.