Opinia użytkownika: Marlena_158
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Dnia 07-06-2011 zgłosiłam się do oddziału w Chojnowie na ul Dąbrowskiego aby zgłosić reklamację tokena i wymienić go na nowy. Po dokonanej wymianie tokena Doradca klienta poinformowała mnie że ze względu na zmianę w regulaminie nowy token bedzie obsługiwał tylko konto firmowe ,zaś do konta ROR muszę zmienić umowe na świadczone usługi internetowe z tokena na SMSKOD .W związku z powyższym, pracownik musiał wprowadzić nowy token do konta firmowego, natomiast z konta ROR usunąć zlecenia wykonywane do tej pory za pośrednictwem tokena. Najpierw Panie męczyły się jak wprowadzić nowy token przez 20 minut a następnie po podpisaniu nowej umowy na usługi internetowe smskod do konta ROR wprowadzały zmiany przez następne 25 minut. Po całej operacji usłyszałam ,że wszystko jest gotowe i mogę wracać do domu i dokonywać przelewów z ror za pomocą smskod, Niestety, kiedy chciałam dokonac przelewów okazało się, że nie mam wrowadzonego takiego zlecenia. Po rozmowie telefonicznej z biurem obsługi banku uzyskałam informację, że muszę udać się z powrotem do banku ponieważ nie została dokonana zmiana na moim koncie. W związku z tym musiałam udać się następnego dnia znowu do oddziału banku w Chojnowie, gdyż oddział czynny jest tylko do 16, Dopiero po interwencji Pani Grazyny C. zostały wprowadzone poprawnie wszystkie nowelizacje dotyczące mojego konta.