Opinia użytkownika: Toms
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Z zewnątrz sklep wygląda bardzo zachęcająco dla klientów - elegancka, idealnie skomponowana wystawa, wielkie, czyste szyby i dużo przestrzeni. W środku czysto, chociaż w tym dniu w środku było dużo klientów. Asortyment bardzo duży, wybór odzieży czy okularów przeciwsłonecznych przyprawia o ból głowy. Niestety w sklepie było mało personelu, który byłby w stanie doradzić w razie potrzeby. W kolejce do przymierzalni czekałem około 10 minut, po czym w spokoju mogłem przymierzyć interesujące mnie rzeczy. W przymierzalni było czysto - nie dało się zauważyć zanieczyszczeń na podłodze albo pozostawionych przez poprzednich klientów rzeczy. Kiedy już zdecydowałem, którą rzecz chcę kupić ustawiłem się w kolejnej kolejce - tym razem do kasy. Kolejka składała się z 10 osób więc kolejne 15 minut stracone. Przy kasie zapytałem, czy istnieją jakieś obniżki, rabaty - przecież w dzisiejszych czasach targowanie się jest rzeczą normalną. Niestety kasjer był całkowicie bierny i stanowczy wobec mnie - nie udzielamy rabatów i koniec. No trudno. Ogólną obsługę kasjera oceniam bardzo pozytywnie- otrzymałem kontakt wzrokowy, obsługa szybka i miła. Ogólnie oceniam pobyt w tym sklepie bardzo pozytywnie.