Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Po podjechaniu na stację rzuciła mi się w oczy spora kolejka pojazdów oczekujących na możliwość zatankowania oraz totalna "wolna amerykanka" w kolejności podjeżdżania do dystrybutora. Jest to tym bardziej dokuczliwe, że ruch na stacji jest zorganizowany w ten sposób, że samochody mogą podjeżdżać z dwóch stron, więc panuje straszny bałagan. Po odczekaniu ok. 10 minut i zatankowaniu poszedłem do kasy. Okazało się, że otwarta jest tylko 1 kasa, pomimo, że na stacji było 5 pracowników. Pracownicy Ci krzątali się po stacji czyli np. jeden z Panów czyścił pistolety od dystrybutorów, drugi ucinał sobie pogawędkę ze znajomym taksówkarzem, inna pani sprawdzała ceny a jeszcze inna coś sprawdzała w dokumentach. Na domiar złego gdy w kasie przyszła moja kolej Pani kasjerka zaczęła liczyć pieniądze co trwało kolejne 2-3 minuty. Negatywną ocenę tej stacji pogłębiła bezczelność kasjerki, która na zwróconą uwagę, że jest duża kolejka a czynna jest tylko jedna kasa, powiedziała, że "pracownicy mają też inne obowiązki a nie tylko obsługiwać klientów". Podsumowując zalecam omijanie tej stacji szerokim łukiem, chyba że mamy ochotę przypomnieć sobie jakość obsługi rodem z PRL.