Opinia użytkownika: jerry1104
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Chciałbym dziś podzielić się uwagami na temat funkcjonowania obsługi klienta na stacji sieci BP. Jestem stałym klientem sieci stacji paliwowych BP między innymi na wysokiej jakości oferowane paliwo i LPG oraz ciekawy system różnego rodzaju dodatkowych promocji. Wygląd, czystość i zaopatrzenie stacji są naprawdę na wysokim poziomie. Nie zawsze jednak idzie to w parze z jakością obsługi. Szczególnie dotyczy to obsługi kasowej i tankowania LPG. Jako stały klient opisywanej dziś stacji zauważyłem że pracownicy tej stacji wyjątkowo ospale traktują swój obowiązek tankowania pojazdu paliwem LPG. Trzeba dość długo czekać na reakcje obsługi po wjeździe na stację. Kolejnym nagminnym na tej stacji problemem jest, że w przeciwieństwie do obsługi zatrudnionej na stacjach innych sieci np. Orlenu tutaj pracownicy po zakończonym tankowaniu NIGDY! nie zamykają klapki wlewu paliwa (zawór tankowania LPG w moim samochodzie znajduje się obok wlewu tradycyjnego paliwa). Kierowca przyzwyczajony do innego standardu obsługi bardzo często nie zauważa tego i odjeżdża. Mam więc pytanie do szkoleniowców koncernu BP: czy tak trudno jest wprowadzić obowiązek zamykania klapki wlewu paliwa po zakończonym tankowaniu? Niby prosta rzecz a denerwuje kiedy w czasie jazdy zauważymy, że ktoś nie dopilnował czegoś i musimy się zatrzymać co nie zawsze jest możliwe (np.autostrada). Podobnie jak wcześniej już wspomniałem jest z obsługą kasową. Bardzo często podczas tankowania w tzw. godzinach szczytu pomimo że na tej stacji znajdują się trzy kasy czynna jest tylko jedna. Wystarczy że np. dwóch kierowców bierze faktury a robi się momentalnie kolejka jak w czasach PRL-u. Moim zdaniem za zaobserwowane mankamenty winne jest kierownictwo stacji i złe wyszkolenie zatrudnionego personelu. Inne sieci paliwowe nie mają takich problemów i udowadniają ze standard obsługi może być zdecydowanie wyższy a obsługa klienta sprawniejsza.