Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Piotr i Paweł

Treść opinii: Na początku kwietnia, przy zakupie kilku serów pleśniowych zauważyłam, że cena na półce różni się od ceny przy kasie o jakieś 70 groszy na sztuce. Nie miałam czasu składać reklamacji i odzyskiwać nadpłaconych kwot (jak zwykle kolejka i obsługa, która chyba celowo, pracuje w sposób, który musi kojarzyć się z włoskim strajkiem), poinformowałam więc tylko ‘wolną’ babkę w obsłudze klienta, że cena towaru na półce się nie zgadza, w związku z czym warto byłoby ją skorygować – w którąkolwiek stronę, w każdym razie tak, żeby to, co widzę na półce, zgadzało się z tym, co widzę przy kasie. Robię w PP zakupy raz w tygodniu, za każdym razem sprawdzam, jak mają się sprawy z serem – jak można założyć, bez zmian. Cena na półce wciąż niższa, cena przy kasie niezmiennie wyższa. I to mimo gorących zapewnień sprzedawcy, że ‘zaraz zrobi z tym porządek’. Pozeria i kłamstwo zwykle mają krótkie nóżki. Kolejne delikatesy, które rozczarowują.