Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Alma Market
Treść opinii: Kupiłam 6 paczek włoskich pierogów z prosciutto i wołowiną. Do tego dnia nie przechowywałam paragonów z Almy – skoro kupuję w delikatesach, mogę (wydawałoby się) oczekiwać jakości. Niestety, już następnego dnia okazało się, że w każdej paczce pierogi są spleśniałe. Jako że tego dnia i tak przejeżdżałam przez Pruszków, mimo braku paragonu, postanowiłam odwieźć cały ten szmelc do sklepu i podziękować za jakość obsługi na najwyższym poziomie. Pierogi zostały oddane pani z obsługi klienta, która wyraźnie zaskoczona mamrotała coś o paragonie. Poinformowałam ją, że nie zależy mi na zwrocie 30 zł, ale skoro Alma dopuszcza się takich praktyk (sprzedaż towaru, który nie nadaje się do spożycia, z nadzieją, że klient nie zauważy jego wad), może odłożą te pierogi na półkę ponownie i zyskają jeszcze raz, kosztem innego naiwnego klienta, który ufając marce, nie sprawdza każdego kupowanego towaru tak, jakby robił zakupy w Tesco. Jestem stałym klientem sklepu, zadziwia mnie takie postępowanie. Towar powinien zostać przyjęty, pozostałe pierogi zdjęte z półki, a ja powinnam odzyskać stracone pieniądze. Niestety, nic z tych rzeczy nie nastąpiło. Pozostaje zachować ostrożność przy zakupach i nie wyrzucać paragonów.