Opinia użytkownika: Benia
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Poszukując butów odwiedziłam Deichmann, znajdujący się w pasażu Tesco. Wchodząc dostrzegłam, że w sklepie towar jest uporządkowany a wejście czyste. Udałam się na dział z obuwiem damskim i zaczęłam przeglądać obuwie, które się tam znajdowało. Buty były uporządkowane w taki sposób, że nie sprawiało problemu odnajdywanie interesujących mnie modeli w odpowiednim rozmiarze. Miejsca do mierzenia były widoczne i było ich kilka, przez co bez najmniejszych problemów można było sięgać, nawet nie wstając do półek w pobliżu. W widoczny sposób wyeksponowane było obuwie na przecenie. Zdecydowałam się na jeden z modeli i skierowałam się do kasy. Niestety przy kasie nie było obecnej żadnej ekspedientki. Zaczęłam się rozglądać w poszukiwaniu sprzedawczyń, jednak przez około trzy minuty nie spostrzegłam żadnego pracownika sklepu. Po chwili z zaplecza wyszła ekspedientka i czym prędzej podbiegła do lady. Grzecznie się przywitała i przeprosiła, że trzeba było czekać. Gdy już zapłaciłam za buty zapytałam o możliwość pielęgnacji innych butów, z którymi miałam problem. Ekspedientka jednak nie była w stanie mi odpowiedzieć na moje pytanie, co mnie lekko zaskoczyło. Wizytę oceniam całkiem pozytywnie.