Opinia użytkownika: Mruczek
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: Przechodząc obok Rossmanna weszłam właściwie bez konkretnych planów zakupowych. Idąc między regałami zdecydowałam się jednak na zakup kosmetyku do twarzy i udałam się w kierunku półki z podkładami. Pan ochroniarz schowany za regałem chyba nie spodziewał się, że ktoś szybkim krokiem skręci w jego stronę, ponieważ dłubał sobie w uchu o ogladał zawartość stamtąd wyjetą na swoim palcu. Mając takie widowisko przed soba odechciało mi się już zakupów, pomimo to zaczęłam rozglądać się za obsługą w celu zasięgnięcia porady. Niestety Pani widząc, że idę w jej kierunku i patrzę jej prosto w twarz odwróciła się bokiem i zaczęła coś układać na regale, więc zrezygnowałam z rozmowy z nią i w ostateczności z zakupu. Kolejna niespodzianka przy stanowisu kasowym, ani dzień dobry, ani kontaktu wzrokowego, ani usmiechu - no cóż, widać w Rossmannie nie obowiazują żadne normy w pracy z klientem. Poza obsługą nie mam zastrzeżeń, sklep czysty, estetycznie poukładane produkty na regałach, ale klient musi od wejścia do wyjścia radzić sobie sam i nie oczekiwać na miłą obsługę, bo takiej widocznie nie otrzyma.