Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Jestem zadowolona z kultury personelu. Irytują mnie: - braki towaru promowanego(szczególnie,ze promocja trwa tydzień) - tłumaczenie,,towar nie dojechał" - zbyt zagmatwane opisy promocji produktów pakowanych po dwa - po przeliczeniu wychodzi,ze właściwie to nie promocja - denerwujący widok nieświeżych, zwiędniętych warzyw(sałata,ogórki,ziemniaki) i cena promocyjna. Czy sieć uważa ,ze klient z powodu ceny zje nieświeże produkty? I dlaczego marnują mój czas ?-bo muszę się udać do innego sklepu aby kupić świeży towar. - mialam dwa razy problemy z obsługą karty zresztą nie tylko ja( środki na koncie były) . Ostatno głosili na cały sklep,ze płatnosc tylko gotówką. Niech zrobia z tym porządek. - no i jescze jedna bolączka- wózki- w cywilizowanych miastach są wolne i nie muszę szukać drobnych ,których nie posiadam często,