Opinia użytkownika: Regina_9
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: Nie lubię kiedy w sklepie personel skupiony jest na wszystkim innym tylko nie na kliencie. Tak też niestety było podczas tych zakupów. Pomimo tego, że sklep był czynny już od dobrej godziny, to w sklepie w najlepsze zaczęto właśnie wykładanie towarów i zmieniano plakaty nad regałami. Personel głośno komentował czynności, które wykonywał pokrzykując radośnie między sobą. Może ktoś by się poczuł swojsko w takim klimacie. Ja nie. Wchodząc do sklepu wiedziałam co chcę kupić, ale w tym konkretnie sklepie słabo się orientuję, co gdzie jest, więc chciałam skorzystać z pomocy kogoś z obsługi. Niestety wszyscy zajęci byli układaniem towarów i akcją plakatową dla lepszego klienta, który chyba miał dopiero przyjść i szykowano się na jego przybycie. Ja podczas mojej przebieżki po całym sklepie nie spotkałam osoby mogącej udzielić mi informacji na temat oferty sklepu. Wszyscy robili coś bardzo ważnego. W pewnym momencie nawet odniosłam wrażenie, że przeszkadzam tym moim kręceniem się między półkami- (dość żwawym zresztą, bo byłam w drodze do pracy. Jedyną osobą żywo zainteresowaną moją osobą był ochroniarz, który dzielnie dotrzymywał mi kroku. Dramatu nie ma, są na tym świecie jeszcze inne sklepy np. internetowe, albo z kartą lojalnościową, albo z ekstra obsługą. W konsekwencji części potrzebnych mi rzeczy nie znalazłam, a zapasy do odświeżacza łazienkowego znanej marki i w fajnej cenie musiałam odłożyć przy kasie, bo nie mogłam ustalić czy mieli również komplet podstawowy. Nie było kogo spytać. Ochroniarz też nie wiedział ;) Po co mi zapasy, których nie mogłabym ostatecznie użyć? Kiedyś bardzo lubiłam tę sieć. Bywało, że jechałam specjalnie do Rossmanna po kosmetyki i chemię gospodarczą . Teraz robię tam zakupy jeśli mam po drodze. Asortyment mają OK, ceny też i tylko z tego powodu nie skreślam całkiem tej sieci z listy odwiedzanych przeze mnie sklepów, ale coraz bardziej mi do nich nie po drodze.