Opinia użytkownika: Beata_119
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W dniu wczorajszym wybrałam się na zakupy do TESCO. Kolejny raz spotkało mnie przykre doświadczenie. Zakupy spożywcze robię zazwyczaj po godzinie 18:00. Niestety w tych godzinach market świeci pustymi półkami. Ponadto towar wykładany na polkach jest ułożony w sposób haotyczny i przypadkowy. Nie wiem czy pracownicy mają tak mało czasu na te czynności ale wnioskuję, że kolejne produkty układają w miejscach przypadkowych. Np. nie odnalazłam płatków kosmetycznych czy bagietek do uszu. Na półkach często można zauważyć uszkodzony towar. W koszach z promocjami panuje okropny bałagan co usprawiedliwiam tym, że to wyłączna wina klientów. Kolejna sprawa to zalegające w przejściach palety z towarem do ułożenia. Nie wiem czy ja mam takiego pecha ale zazwyczaj spotyka mnie to samo. Brak możliwości przemieszczania się z wózkiem, często jest tak, że palety z towarem uniemożliwiają dostęp do towarów na półkach. Mam po prostu wrażenie, że jest zbyt mało pracowników na jednej zmianie. Klientów pomimo dużej kolejki obsługiwała wyłącznie jedna kasjerka. O kolejną kasjerkę zazwyczaj muszą się upominać zniecierpliwieni klienci. Pragnę jednak podkreślić bardzo wyraźnie, że zespół kasjerek to są wyłącznie osoby bardzo miłe, za co firma ma u mnie jeden plus. Często doradzają i informują o promocjach. Są uśmiechnięte i życzliwe. Obsługa kas godna polecenia.