Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Ten bankomat przy ul. Warszawskiej to bardzo dobre umiejscowienie bo w centrum miasta i w pobliżu wielu sklepów w których można dokonać płatności tylko gotówką.Natomiast jego organizacja i wygoda dla klienta pozostawiają wiele do życzenia (moim zdaniem). Kropił drobny deszczyk - brak konkretnego zadaszenia dla klientów, gdyby padał rzęsisty deszcz to miałabym ( nie tylko ja) problem bo trzeba by było trzymać parasol, torbę i dokonywać operacji w bankomacie, a także mić baczenie na dziecko, które ze mną było. Dostęp do bankomatu wprost z chodnika to co najmniej pomysł nie trafiony. Pracownikom PKO zabrakło wyobraźni, a może nawet wiedzy co do minimum wygody dla klientów. Myślę, że jest tam wielu kompetentnych pracowników, którzy jakby nie zauważają tego problemu (a może to tylko mój wymysł), wielu moich znajomych też tak uważa. Po za tym kiepskie jest zabezpieczenie co do wbijania PIN-u, w zasadzie każdy przechodzień może go zobaczyć jeśli będzie wystarczająco sprytny. Na chodniku przy bankomacie niedopałki papierosów pozostawione za pewne przez oczekujących w kolejce do bankomatu (tak myślę), w czasie kiedy ja pobierałam gotówkę nie było innych oczekujących, więc operacji pobrania dokonałam szybko i sprawnie. Przechodząc nie raz widziałam sporą kolejkę oczekujących ustawioną w poprzek deptaka co utrudniało w tym miejscu swobodę przejścia innym osobom.Myślę, że szefostwo PKO powinno się zająć tym problemem i zadbać o komfort i minimum wygody dla klientów.Fizyczna obecność pracownika jest tu zbędna, ale ich wiedza i kompetencje powinny przejawiać się w organizacji tego miejsca.