Opinia użytkownika: lolka
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Rzadko wchodzę do Banku, większość transakcji wykonuję przez internet. Za każdym razem nie bardzo jestem zadowolona z obsługi, unikam wiec wizyt tam, jak tylko mogę. Musiałam opłacić OC. A ponieważ i tak musiałam wybrać pieniądze z bankomatu-weszłam do banku. Pomyślałam, że lepiej zapłacić kilka złoty opłaty niż jechać do oddziału PZU. W środku stało w kolejce 5 osób. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że wszyscy czekali do jednego stanowiska. W tym oddziale są dwa stanowiska kasowe i / chyba/ 4 inne. Czynne było jedno, przy drugim znajdowała się informacje, że "stanowisko nieczynne-przepraszamy". Siedziała przy nim jedna z pań i rozmawiała przez telefon. W banku były jeszcze 3 inne pracownice , które bezczynnie siedziały przy swoich stanowiskach, gdy spytałam , czy mogę u nich dokonać wpłaty, odpowiedziały , że tylko u koleżanki, do której stoi kolejka. Rozumiem, że jest podział obowiązków, ale , by na 5 pracowników tylko jedna pracowała , to już kpina. Przecież jedna z nich mogła pomóc koleżance i "rozładować kolejkę". Wyszłam z banku i pojechałam na pocztę. Mimo różnych opinii, zostałam szybko i sprawnie obsłużona.