Opinia użytkownika: Marta_1277
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Jestem klientem Euro Banku od wielu lat. Zawsze byłam bardzo zadowolona z oferty, jak i jakości obsługi pracowników oddziałów. Moje zdanie jednak diametralnie się zmieniło odkąd odwiedziłam daną placówkę w Lęborku. Pani mnie obsługująca była bardzo nie miła, dawała mi wręcz odczuć, że jej przeszkadzam, że zadaję zbędne pytania. Podczas mojej wizyty Pani rozmawiała z koleżanką obok na temat prywatnych spraw, co wprawiało mnie i innego klienta obok w zakłopotanie. Podając swój dowód osobisty pracownicy banku, Pani stwierdziła, że dane na dowodzie są błędne. Wyjaśniłam jej grzecznie, że właśnie w tej sprawie do niej przychodzę, gdyż zmieniłam dowód osobisty i chciałabym uaktualnić dane osobiste. Pani stwierdziła bardzo nie miło: "To najpierw mówi się w jakiej sprawie się przychodzi, a potem daje się dowód". Poczułam się bardzo nie miło potraktowana. Pani obsługiwała mnie z pretensjami i odnoszę wrażenie, że w tej pracy po prostu się męczy. Po tej wizycie bardzo niechętnie ponownie odwiedzę ten oddział, a wręcz zastanowię się nad zmianą banku.