Opinia użytkownika: Krzysztof_99
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Do sklepu przybyłem rowerem. Niestety nie znalazłem w pobliżu miejsca gdzie mógłbym go przypiąć, aby uniknąć jego kradzieży. Postawiłem go w takim miejscu abym choć jego cześć mógł widzieć przez dolne okno drzwi do sklepu (tylko przez drzwi może zobaczyć co jest na zewnątrz pozostałem szyby są zaklejone). Porządek w sklepie bez zarzutu. Podszedłem od razu do kasy, aby kupić doładowanie do wirtualnego operatora. Kasjerka nie była pewna jak mi to doładowanie sprzedać. Pomógł jej mężczyzna (być może szef). Ten sam mężczyzna przyniósł towar klientce przede mną osobie starszej, która wolała pewnie tradycyjną obsługę, a nie samoobsługę. Szybko i sprawnie sprzedano mi doładowanie dokładnie wydając resztę. Wyszedłem zadowolony i odjechałem rowerem którego nikt nie ukradł. Wbijając doładowanie niestety zorientowałem się, że chyba sklep pobrał mi ok 5% prowizję.