Opinia użytkownika: Jakinf
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Placówka bankowa umiejscowiona w centrum miasta, przy głównej ulicy będącej deptakiem. Na niekorzyść placówki przemawiają godziny otwarcia, które dodatkowo nie pokrywają się z informacją umieszczoną na internetowej stronie banku (zbyt późne otwarcie o raz zbyt wczesne zamknięcie placówki). Podczas wizyty miejsce miała obsługa kasowa i dysponencka. Wiedza i kompetencja kasjera oraz dysponenta - bardzo dobre, niemniej w pewnych kwestiach pracownicy konsultują się między sobą. Zachowanie i wygląd: obsługa grzeczna i uprzejma, naturalne zachowanie, pozytywne nastawienie w stosunku do klienta; wygląd nienaganny, schludne garsonki i garnitury, jasne bluzki i koszule - brak jednolitego ubioru dla wszystkich. Oferta: pozytywem jest możliwość dokonywania transakcji bankowych przez internet w czasie rzeczywistym (w ramach kont w tym samym banku). Niestety - niekorzystne są opłaty, które mnożą się i powiększają wraz z każdym dodatkowym produktem, i są naliczane w systemie miesięcznym (konto i jego prowadzenie, karta, karta kredytowa, karta dodatkowa... a także wysoki koszt prowizji za przelew wewnątrz banku zlecony w placówce ); negatywem jest również niskie oprocentowanie, lub jego brak (np. na rachunkach a'vista). Organizacja dobra, czas obsługi dobry, obsługa sprawna. Wygląd placówki - sprawia wrażenie odpowiadającego standardom banku. Czysto!!!