Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Po raz pierwszy robiłam zakupy w sklepie sieci Netto. Nie miałam jakiś konkretnych oczekiwań wobec tego sklepu, zastanawiałam się jednak, czy może czymś się będzie wyróżniał. Przy wejściu do sklepu można rozwiać wątpliwości na temat płatności kartą, ponieważ na drzwiach widnieją wyraźne naklejki z symbolem kart płatniczych. Po wejściu można udać się na główną salę z zakupami, ale można też zrobić zakupy na osobnych stanowiskach - jedno cukiernicze, a drugie niestety nie pamiętam jakie :) Na zakupy można wybrać się z wózkiem, albo koszykiem. Ucieszyłam się, że sklep posiada koszyki, bo wiele sklepów zaczyna z nich rezygnować. Sklep jest zadbany, panuje w nim porządek. Towary na półkach są poustawiane należycie, łatwo można wszystko odnaleźć. Ceny przyzwoite, a ja akurat trafiłam na promocję wody mineralnej. Akurat na upał, można kupić kilka zgrzewek za niewielką cenę. Ludzi w sklepie nie było zbyt wielu, ale niestety kolejka przy kasie rozładowywała się powoli. Pani kasjerka była za to bardzo miła i potrafiła wybrnąć z - moim zdaniem - głupiej sytuacji. Pan, który stał przede mną w kolejce do kasy nie miał pojęcia jak się zabrać za lody, które kupił (rożek) :) Pytał się pani kasjerki, czy mógłby dostać patyczek, bo nie wie, jak się zabrać za konsumpcję lodów. Ja próbowałam się nie śmiać, co wychodziło mi z trudem, a pani kasjerka spokojnie wytłumaczyła panu klientowi, na czym polegają rożki :) Gratuluję opanowania i profesjonalizmu ;) Sklep sympatyczny, jednak nie zachwycił mnie niczym szczególnym.