Opinia użytkownika: Hanna_28
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: witam,jestem zbulwersowana wiedzą i sposobem obsługi pań w kasach na dworcu wschodnim w Warszawie ,o godz.12.50 podeszłam do kasy chcąc kupić bilet do Torunia na pociąg o godz.13.33 usłyszałam ,że ten pociąg nie jedzie gdyż jeździ tylko od poniedziałku do piątku,z pomocą znajomych sprawdziłam w rozkładzie internetowym że powinien jechać jednak panie w kasach upierały się ,że nie jedzie kilka osób odeszło z dworca. Ja postanowiła KM pojechać do znajomej i u niej poczekać na następny pociąg wyszłam na pero a z megafonów popłynęła informacje[była 13.15] że pociąg do Gdyni {właśnie ten którym miałam jechać do Torunia] zostanie podstawiony i pociąg 'widmo' o który nikt nie wiedział WJECHAŁ na peron ,wsiadłam do pociągu informując kierownika że jedziemy pociągiem którego nie ma,i tak oto dojechałam do Torunia.Tylko kto jest odpowiedzialny za dezinformację pasażerów? dzwoniłam do kilku osób w spółkach PKP i nikt nie potrafił tego wyjaśnić ,odsyłali coraz to do innych osób.SKANDAL panie pracujące w tych kasach już tam nie powinny pracować ,zgłosiłam to też na dworzec wschodni.