Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Odwiedziłam pocztę około godziny 10. Kiedy weszłam na pocztę nie było tam żadnego klienta, w związku z tym mój czas oczekiwania był zerowy. Oprócz wysyłki musiałam również kupić kopertę bąbelkową na list. Pracownica pomogła mi dobrać odpowiedni rozmiar koperty. Aby nie płacić dwa razy, zapytałam pracownicę czy może doliczyć mi kopertę dopiero gdy zapakuje wysyłkę i będę płaciła za nadanie listu. Pracownica przystała na moją propozycję, dzięki czemu obie zaoszczędziłyśmy swój czas. Podczas wydawania mi reszty okazało się, że pracownica nie posiada drobnych do wydania natomiast ja nie mam końcówki kwoty, aby ją wspomóc. Pracownica wybrnęła z tej sytuacji proponując mi rekompensatę danej kwoty w postaci kopert. Nie miałam innego wyjścia więc przystałam na jej prośbę. Uważam, że owa placówka powinna być lepiej zaopatrzona w bilon, aby móc bez problemów wydawać resztę klientom.