Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Amica
Treść opinii: Niedawno zakupiłam kuchenkę z piekarnikiem firmy Amica. Nie mineły dwa miesiące kiedy z kuchenką pojawił się problem. Kiedy otwierałam piekarnik wysuneła się wewnętrzna szyba. Na szczęście szkło nie pobiło się, ale plastikowe umocowania pękły. Kuchenka była jeszcze na gwarancji więc postanowiłam zadzwonić do serwizu i poprosić o pomoc. Kiedy dodzwoniłam się na infolinię zgłosiła się konsultantka, która stwierdziła, że gwarancja nie obejmuje zaistniałej sytuacji ponieważ było to uszkodzenie mechaniczne.Przyznam, że trochę mnie to zdenerwowało ponieważ kuchenka była prawie nowa, a według mnie plastikowe umocowania są kiepskim pomysłem ze strony producenta. To stało się podczas otwierania piekarnika a nie stukania w niego czy innego urazu. W końcu pracownica dała się przekonać i powiedziała, że robi to tylko ze względu na krótki czas użytkowania sprzętu. Po około dwóch tygodniach od zgłoszenia przeze mnie usterki, dotarły do mnie dwa plastikowe elementy, które wcześniej pękły. Założyłam je bez problemu, tylko zastanawiam się ile wytrzyma ten cienki plastik pod naporem ciężkiego szkła.