Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Doładowywałam telefon mamie. Na telefon mamy przyszedł sms z infomracją o promocji, w ktorej było napisane że po doładowaniu kwotą 50 zł przysługuje 120 darmowych minut do Orange. W związku z tym doładowałam jej telefon i wysłałam sms na podany numer, aby włączyć promocję. Po chwili otrzymałam sms, że usługa zostanie włączone po doładowaniu telefonu. Jednym słowem należało wyslać tego sms, a dopiero później doładować telefon. Niestety z sms informacyjnego, który wcześniej otrzymałam nie wynikało to jednoznacznie. Poczułam się oszukana przez Orange, ponieważ specjalnie piszą niejasne komunikaty, aby wprowadzić klienta w błąd. Gdyby był to mój telefon zapewne już bym odpouściła, ale w związku z tym że doładowywałam telefon mamie postanowiłam spróbować naprawić swój błąd. W tym celu zadwoniłam do biura obsługi klienta w Orange. Przedstawiłam pracownikowi na czym polega mój problem. Konsultant był bardzo życzliwy i uprzejmy. Zgodził się ze mną, że sms z informacją o promocji jest nieco "zakręcony". Powiedział mi, że w ramach wyjątku dokona zmiany w systemie i otrzymam owe 120 darmowych minut. Byłam mu bardzo wdzięczna za tą pomoc. Owa historia pokazała mi, że można jeszcze trafić na pracowników stawiających dobro klienta na pierwszym miejscu.