Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DECATHLON
Treść opinii: Dnia poprzedniego zakupiłem spodenki. Gdy obejrzałem dokładnie w domu, okazało się, że szew jest rozpruty. Pojechałem do sklepu w celu reklamacji. Przy punkcie obsługi obsługiwała mnie młoda pani, z jasnymi, długimi blond włosami. Przedstawiłem jej problem i poinformowała mnie, że już prosi osobę. Podszedł po około minucie młody mężczyzna. Pokazałem mu wadę. Poprosił mnie o paragon, po czym wprowadził dane do komputera i ku mojemu zdziwieniu wypłacił mi gotówkę za zakupione spodenki. Udałem się na sklep i wybrałem nowe. Bardzo jestem zadowolony z przebiegu reklamacji. Wszystko trwało nie dłużej niż 5 minut, bez zbędnych komentarzy. Widać pełen profesjonalizm i dbałość o zadowolenie klienta. Oby tak dalej ! Chciałem dodać, że w sklepie za kasami jest specjalny sprzęt, dzięki któremu klient może sobie wyrobić kartę stałego klienta. Umożliwia ona np. możliwość reklamacji bez konieczności okazywania paragonu. Są też punkty za zakupy i bonifikaty. Bardzo pożyteczna usługa.