Opinia użytkownika: Renata_234
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Trudno opisać w kilku zdaniach brakprofsjonalizmu oraz totalne lekceważenie klienta ze strony TPSA. Jestem użytkownikiem neostrady i otrzymałam telefoniczną ofertę zwiększenia transferu na 3 krotnie większy. Oferta przedstawiała sie atrakcyjnie dlatego sie zdecydowałam, Okazało sie ze oferowany transefr nie jest możliwy w moim miejscu zamieszkania, w przysłanej umowie znajdowałay sie unne terminy niz oferowane przez telefon oraz nie zgadzały się kwoty abonamnetu. Koszmar zaczął się 6 tygodni temu i trwa do dziś.Każda reklamacja musi byc najpierw zgłoszona na infolinię niestety ludzie są uprzejmii ale nie potrafią naprawić swoich błędów. Nie podają swoich nazwisk wiec nie wiadomo z kim sie rozmawia. Osoby z punktu gdzie zgłaszałam usterki przerzucaja wine na ludzi z infolinii a ci z infoliniii na tych stacjonarnych. Nie ma spójności informacji ani ich przepływu. Za każdy razem rozmawia sie z kims innym. Nikt nie widzi wczesniejszych zgłoszeń i skarg. Żenujące jest, że w czasie walki o klienta można tak lekceważyć klienat i nic z tym nie robić. Odradzam jakikolwiek kontakt z tą instytucją