Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Dnia 27 maja około godziny 16:40, tuż przed zamknięciem oddziału, udałem się do Banku Bank Pekao SA celem pozyskania informacji odnośnie wcześniejszej spłaty umowy kredytowej. Po wejściu do placówki banku, minąłem stanowisko doradcy klienta przy którym prace wykonywała jedna z pracujących tam Pań, po czym zatrzymałem się przed punktem kas. W placówce nie było innych klientów poza mną, a prace wykonywało dwóch pracowników, kasjer i doradca. Oboje życzliwie przywitali mnie po wejściu. Obok kas były kolejne dwa stanowiska doradców, obecnie nieczynne. Po około 30 sekundach czekania na zaproszenie ze strony kasjera bądź doradcy, udałem się do stanowiska doradcy który przyjął mnie od razu. Po przedstawieniu zapytania z którym przyszedłem, Pani Ewa sprawnie i szybko udzieliła mi satysfakcjonującej odpowiedzi oraz przeprowadziła stosowne symulacje by zobrazować swoje słowa na konkretnych liczbach. Całą rozmowa zajęła niespełna 10min. Po załatwieniu kwestii kredytu, pożegnałem się. Pracownik Banku życzył mi "miłego dnia", po czym opuściłem placówkę.