Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Piotr_1473

Dotycząca firmy: Media Markt

Treść opinii: W Media Markt postanowiłem kupić nowy sprzęt i bardziej przyjrzeć się jego obsłudze jak i całemu otoczeniu. Po wejściu do sklepu zobaczyłem wystawę, była czysta, bardzo ładnie ułożona a cały sprzęt który miał być prezentowany działał bez zarzutów. Mijając kolejne drzwi wejściowe zaobserwowałem ochroniarza. Ubrany był w strój dający się rozpoznać z logo firmy ochroniarskiej. Była również pracowniczka obsługująca punkt informacji również w odpowiednim stroju z wyrazistym czerwonym kolorem (mowa o stroju pracowników Media Markt). Po wejściu do sklepu zaobserwowałem ogólny porządek. Produkty były poustawiane w maksymalnej ilości na półkach, odpowiednie regały były ponazywane, dzięki czemu nie było problemu ze znalezieniem odpowiedniego stoiska z poszukiwanym sprzętem. Podłoga była czysta, na przedmiotach nie było kurzu. Chodząc po sklepie zaobserwowałem bardzo dużą ilość pracowników. Na każdym z działów była przynajmniej jedna osoba obsługująca klientów. Po dotarciu do odpowiedniego regału zacząłem oglądać produkty. Po minucie podszedł do mnie pracownik i zapytał czy może w czymś pomóc. Oczywiście skorzystałem z propozycji. Pracownik był wyjątkowo zorientowany, na każde moje pytanie odpowiedział bez zawahania, dodatkowo pomógł mi wybrać sprzęt, który spełni moje oczekiwania, a do tego w jak najniższej cenie. Po wybraniu produktu pracownik podziękował i odszedł. Poszedłem do kasy po drodze napotykając na kolejnego ochroniarza również w stroju z logo firmy ochroniarskiej. Kolejki nie było żadnej, byłem drugi. Pracowały dwie kasy (które były czyste, przy kasach poukładany był równo drobniejszy asortyment). Pani kasjerka przywitała się, zapytała czy chcę reklamówkę, poinformowała ile muszę zapłacić a następnie się pożegnała. Po zapłaceniu udałem się do informacji, aby upewnić się co do gwarancji na zakupiony sprzęt. Pracowniczka udzieliła mi wszystkich niezbędnych informacji. Lada w owym punkcie była czysta. Wyszedłem ze sklepu ze świadomością, że zostałem bardzo dobrze obsłużony.