Opinia użytkownika: Karolina_1091
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Przed wejściem do placówki czysto i ładnie. Sama placówka mieści się w niewielkim biurowcu, który również jest dość estetyczny. Po wejściu miłe wrażenie: czysto, schludnie, spokojnie. Czynne było tylko jedno stanowisko (zajęte), ale po niedługiej chwili zjawił się drugi pracownik i zaprosił mnie do swojego stanowiska. Zaproponował mi kawę lub herbatę (w placówce dostępny jest dla klientów automat oferujący te napoje). W taki upał jednak wolałabym po prostu wodę, które nie zaproponowano. Pracownik szczegółowo wypytał o przyczynę mojej wizyty, bardzo szczegółowo wybadał moje potrzeby, aktywnie słuchał, zadawał pytania, parafrazował moje odpowiedzi. Ostatecznie zaproponował mi produkt, który jego zdaniem jest dla mnie najlepszy z tej grupy produktów, o które zapytałam. Nie spodobało mi się, że pracownik sam wybrał najlepszy dla mnie produkt. Pracownik szczegółowo przedstawił, na czym polega proponowany produkt, przedstawił wszelkie opłaty z nim związane, wyjaśnił korzyści. Zaproponował też produkty dodatkowe, którymi jednak nie byłam zainteresowana. Pracownik, który mnie obsługiwał, wyglądał odpowiednio, jak na pracownika banku przystało. Była to kobieta, ubrana była elegancko, w czarny kostium i białą bluzkę, miała delikatny makijaż i nie rzucającą się w oczy biżuterię, czyste, zadbane dłonie. Pracownik mówił przyciszonym głowem, tak, że czułam się bezpiecznie, jeśli chodzi o rozmowę i o przekazywane przeze mnie informacje osobiste. Pracownik zwracał się do mnie bardzo uprzejmie, traktował mnie jak pożądanego gościa, jak kogoś ważnego. Co mi się nie spodobało, to sama oferta banku. Orientowałam się już w ofertach innych banków i jeśli chodzi o konta osobiste, to mają o wiele lepsze warunki. Natomiast jakość obsługi była bardzo dobra.