Opinia użytkownika: Rafał_710
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Dział Mięsny: Dzisiejszego dnia w Tesco w Oławie byłem świadkiem wielkiej niekompetencji pracowanika działu mięsnego. Ustawiłem się w kolejce za wędlinami. Kolejka była strasznie długa ponieważ Pan obsługujący strasznie wolno wykonywał swoje czynności. Średni czas na obsługę klienta zajomowała mu około 15 minut. Przede mną stała w kolejce Pani która poprosiła o pokrojenie wędliny Salami która rzekomo kosztowała 30.40zł . Gdy już wędlina została zważona i zapakowana w folię klientka zauważyła że cena podana na kodzie kreskowym który był na wędlinie a tym która znajdowała się za ladą była inna. Ta za ladą wynosiła 30.40zł a ta na kodzie była większa o 1zł (31.40zł). Gdy klientka zwróciła się do sprzedawcy o poprawne naklejenie kodu z ceną ten się strasznie oburzył. Zaczął wykrzykiwać że tak ma być i już a jak się Pani nie podoba ta cena to proszę nie kupować. Po czym sprzedawca oburzony opuścił dział mięsny i przeszedł na dział kas. Na dziale mięsnym została tylko jedna Pani która w wyniku zaistniałem sytuacji zaczęła płakać bo nie wiedziała co ma zrobić. Sytuacja bardzo się zaostrzyła.. Klienci stojący za mną w kolejce sukcesywnią ją opuszczali..