Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Worek 24 maja wybrałem się z zamiarem dokonania zakupu lodówki w sklepie RTV EURO AGD . Muszę przyznać , że wnętrze salonu prezentuje się bardzo ładnie , logo , witryny czystość podłóg nie budzi żadnych wątpliwości . Dysponując dużą ilością czasu nim udałem się po towar którym byłem zainteresowany , dokonałem obserwacji całego sklepu . Przy każdym sprzęcie widoczne były ceny , naklejki , zawieszki - ekspozycja na regałach i wygląd pracowników estetyczny . Po chwili przechadzania się po sali udałem się do alei z sprzętem AGD z zamiarem dokonania zakupu lodówki - analizując wszystkie za i przeciw licząc jeszcze na to , że ktoś z pracowników do mnie podejdzie bym mógł przedyskutować czy mój wybór wybranej lodówki jest słuszny - lecz musiałem sobie około 10 minut odczekać ponieważ widziałem jak dwóch pracowników obsługiwało innych klientów . Nagle po pewnej chwili podchodzi do mnie Pan - Kierownik zmiany , o czym sugerował identyfikator pracownika i pyta w czym mogę pomóc . Powiedziałem w czym jest rzecz i jak lodówka mnie interesuje. Pracownik posiadał ogromną wiedzę , odpowiedział na każde moje pytanie nie budząc żadnych wątpliwości . Wymienił wszystkie cechy produktu i pozytywna jak i negatywne - więc z rozmowy byłem dość usatysfakcjonowany . W momencie gdy postanowiłem dokonać zakupu - pracownik poprosił mnie do stanowiska bym mógł dokonać finalizacji . Zadał kilka formalnych pytań m.in- godziny dostarczenia sprzętu informując , że lodówka będzie dnia następnego . Gdy otrzymałem dokument dokonania zakupu Pan poprosił bym udał się do kasy . W kasie pracownica przywitała miło i grzecznie podając kwotę do zapłaty . Wydano mi resztę prawidłowo i podziękowano za zakup. Dnia następnego w umówionym przedziale godzinowym serwis dostarczył mi zamówiony sprzęt - panowie byli bardzo mili - sprzęt został dostarczony i umiejscowiony w miejscu , w którym sobie zażyczyłem - lecz poprosiłem o nie odpakowywanie sprzętu i nie poziomowanie sprzętu ponieważ zamierzam w kuchni wymieniać panele . Związku z tym faktem pracownik w dokumencie zakupowym dopisał informację "Nie wypoziomowano"- i poinformował , abym udał się do salonu i zostanie mi zwrócona kwota 20 zł ponieważ nie została wykonana przez nich do końca usługa na moje życzenie . Jestem bardzo zadowolony z obsługi w sklepie jak i przez Panów , którzy dostarczyli mi zakupiony towar.