Opinia użytkownika: Niusia
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Dzisiaj odwiedziłam placówkę Gitin Banku w celu uzyskania kredytu gotówkowego. W momencie wejścia do placówki nikt mnie nie przywitał. Usiadłam więc na krześle i spokojnie czekałam na swoją kolej. Oba stanowiska były zajęte. Wkrótce jedno się zwolniło i Pani poprosiła abym zajęła miejsce przy biurku. Nie miała plakietki identyfikacyjnej więc nie wiem jak się nazywała. Nie dostałam też wizytówki. Po wyjaśnieniu z czym przychodzę, Pani przeszła do wprowadzania danych do systemu. Nie zadała mi żadnych pytań a propos moich oczekiwań, nie przedstawiła oferty, nie zaproponowała innych produktów. Była bardzo miła i tylko tym zaskarbiła sobie moją przychylność bo świetnie zdaję sobie sprawę, że powinnam ocenić ją dużo niżej. Pani policzyła raty, odpowiedziała na pytania i wydała potrzebne dokumenty. Nic więcej. Jeśli chodzi o samą placówkę. W porównaniu z inną, którą odwiedziłam jakiś czas temu panował tam bałagan. Wszyscy pracownicy byli zainteresowani moją osobą i zaglądali w monitor, ale nikt się ze mną nie przywitał.