Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: W sklepie Deichmann poprosiłem pracownicę, wskazaną jako zarządzającą, o wyjaśnienie pomyłkowej telefonicznej informacji. nt. złożonego zamówienia na skarpety, które miały być "ściągnięte" z innego sklepu. Zamiast informacji o skarpetach otrzymałem telefoniczną wiadomość o braku bucików dziecięcych. Kierowniczka najpierw usilnie wmawiała mi, że to niemożliwe żeby nastapiła takie przekłamanie. Gdy wreście udało mi się opowiedzieć całe zdarzenie, wraz z przykładem wcześniejszego, pomyśnego załatwienia takiej prośby, kierowniczka powiedziała, że nowy system informatyczny uniemożliwia złożenie zamówienia na produkt z innego sklepu Deichmann. Jej zdaniem, to było możliwe w starym systemie. Wniosek: espedientki nie znają funkcjonalności nowego systemu, skoro przyjmują zamówienie na "ściągnięcie" produktu z innego sklepu. Nadmieniam, że pani kierownik nie miała identyfikatora, nawet się nie przedstawiła. Przez całą rozmowę miałem nieprzyjemne wrażenie, że nie słucha co mówię, chce mnie zbyć, bardzo się śpieszy, choć pytałem czy ma czas na rozmowę.