Opinia użytkownika: Magdalena_1385
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Odwiedziłam bank w którym posiadam konto w celu korekty numeru kontaktowego oraz adresu. Obsługująca mnie pracownica dokonała wszystkich niezbędnych korekt, a następnie prowadziła ze mną luźną rozmowę, która jak się okazało zmierzała do uzyskania mojej opinii o II filarze. Pracownica nastepnie zaproponowała mi przejście do II filaru w banku oraz dodatkowe usługi do konta osobistego. Pracownica była bardzo kompetentna, na wszystkie pytania udzielała odpowiedzi jasnych i zrozumiałych dla mnie. Mimo mojego oporu, zaproponowała, abym się zastanowiła do jutra, a ona zadzwoni w celu potwierdzenia przystąpienia do II filaru. Pracownica dążyła do sprzedaży proponowanych produktów i obsługi mojej osoby w sposób kompleksowy. Byłam bardzo zadowolona z wizyty w oddziale.