Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Odebrałem telefon, od pracownicy ze sklepu Deichmann z zaskakującą informacją, że zamówione na buciki dziecięce nie może być zrealizowane. Wyjaśniłem, że nie zamawiałem żadnych bucików dziecięcych. Swoją drogą byłem zdziwiony, że taka informacja podawana była w tonacji: 'radosnej informacji". Opowiedziałem telefonującej pracownicy, że w ubiegłym tygodniu, w sklepie Deichmanni poprosiłem ekspedientkę o zamówienie skarpet marki Claudio Contii w rozmiarze 41-42. Nadmieniam, że skarpet tej marki w tych rozmiarach w sklepie nie było. Odniosłem wrażenie, iż espedientka była wyraźnie zdziwiona i niezadowolona moją prośbą. Przyjęła zamówienie dopiero po wyjaśnieniu, że kilka miesięcy temu w innym sklepie Deichmann, taka prośba była, po kilku dniach oczekiwania, pomyślnie zrealizowana. Na prośbę ekspedientki podałem numer telefonu. Po telefonicznej rozmowie wydaje się, że albo nastąpiła pomyłka albo co gorsza umyślna zmiana zamówienia.