Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Simply Market
Treść opinii: Od momentu otwarcia Simply przy ulicy Kobielskiej jestem dość częstym tam klientem. Częstym acz nie do końca usatysfakcjonowanym i trochę rozczarowanym jakością obsługi jaką sklep i jego pracownicy sobą reprezentują. To co mi bardzo przeszkadza to utrudniające poruszanie się między regałami i dostęp do nich palety z towarem, nie pewność czy produkty które planuję kupić aby dostanę bo często półki świecą pustkami. Nie wystarczając obsada stanowisk kasowych sprawia iż coraz częściej są niczym nie usprawiedliwione kolejki. Asortyment, ten który akurat jest oferowany jest po przystępnej cenie w dobrej i satysfakcjonującej jakości. Jego rozmieszczenie już mam opanowane. Blisko i po drodze. Jednak zakupy kiedy nie wiem czy będą czy też nie produkty mnie interesujące i fakt nie przewidywalności czasu jaki przyjdzie mi poświęcić na oczekiwanie na zakupy sprawia że zakupy do komfortowych i przyjemnych nie należą. A takie mogły by być, przy odrobinie dobrej woli której jak na razie nie widać. Wystarczyło by lepiej planować zamówienia, lepiej ustalać grafik pracy by kasy jeżeli nie wszystkie to większość były otwarte. A zatowarowywanie tak prowadzić by nie było ono uciążliwe dla klienta.