Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Celem wizyty była wpłata gotówkowa oraz uzyskanie informacji dot. procedur związanych z uzyskaniem kredytu w rachunku bieżącym. Po wejściu do placówki zająłem miejsce siedzące, oba z dwóch czynnych stanowisk były zajęte. Po ok. trzech minutach, gdy jedno się zwolniło, zostałem słowami "dzień dobry, zapraszam" do niego zaproszony. Zainicjowałem rozmowę, powiedziałem że chcę dokonać wpłaty gotówkowej. Poproszono mnie kolejno o dowód osobisty, pin oraz gotówkę. Po podpisaniu potwierdzenia pracownik spytał się, czy może w czymś jeszcze pomóc. Zapytałem o zasady uruchamiania kredytów w rachunku bieżącym, co zostało mi ustnie szczegółowo opisane. Pracownik nie proponował drukowania listy wymaganych dokumentów. Uzyskawszy niezbędne informacje, opuściłem placówkę, pracownik pożegnał mnie słowami "do widzenia". Pracownik był uprzejmy i posiadał czytelny identyfikator z imieniem i nazwiskiem. W placówce było czysto, zarówno na podłodze jak i na ladach nie było żadnych śmieci. Przy stanowisku znajdował się szereg ulotek dot. aktualnych ofert (m.in. dot. opieki medycznej oraz kredytu samochodowego).