Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Itaka
Treść opinii: zakupiłam po bardzo korzystnej cenie bilet czarterowy dla 2 osób, by powrócić z Cypru do Polski w Wielką Sobotę. Dostałam potwierdzenie elektroniczne rezerwacji i nr do rezydenta na miejscu. Kilka dni przed wylotem zadzwoniłam do rezydenta, usłyszałam wtedy, że jeżeli mam potwierdzenie rezerwacji to będę na liście wylotowej i nie będzie problemu z dostaniem karty pokładowej. Przy odprawie stawiłam się jako pierwsza, okazało się, że nie ma nas na liście i musimy czekać, aż wszyscy turyści się odprawią. Nikogo z reprezentantów Itaki nie było, zjawili się, gdy już połowa turystów się odprawiła. Były to 2 młode dziewczyny, podeszłam do jednej z nich i nakreśliłam problem, w międzyczasie dzwoniłam na Infolinię Itaki, która powinna działać (dowiadywałam się wcześniej o to w biurze w Polsce przy składaniu rezerwacji). Dziewczyna powiedziała mi, że skoro nie ma mnie na liście wylotowej to ona nie wie, co ma zrobić i już nic "nie może". Podeszlam więc do 2. rezydentki a ta z 10 razy zaczęła pytać mnie :"dlaczego nie ma mnie na liście wylotowej" jakbym to ja zawiniła. Obie Panie po zakończonej odprawie pozostałych pasażerów stwierdziły, że mają przylot i żadna z nich nie może pomóc w naszej sprawie i że mamy to załatwiać z linią lotniczą. Do końca odprawy zostało 15 min. Bilet kupiłyśmy poprzez Itakę a nie bezpośrednio w czarterowych liniach lotniczych, zostałyśmy więc całkowicie zignorowane i pozostawione w naszym problemie przez reprezentantów firmy Itaka na miejscu. Bardzo pomocne były Panie z odprawy i dzwoniły cały czas, w ostatnim momencie nas odprawiono. W żadnym momencie rezydentki Itaki nie kontaktowały się z nami, nie wzięły nawet naszego nr telefonu, by potwierdzić,że wszystko załatwione. Stwierdziły,że to nie ich sprawa. Jakość biletu: bardzo konkurencyjna Jakość obsługi personelu: poniżej krytyki