Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Da Grasso
Treść opinii: Dzisiaj odwiedziłam restaurację Da Grasso przy ul. w Łodzi. Przed restauracją był porządek i ład. Restauracja przy wejściu wystawiła stoliki. Były one uporządkowane. Drzwi i okna były czyste i zadbane. Na drzwiach widoczne były godziny otwarcia restauracji. Po wejściu do środka podeszłam do baru. Chciałam wziąć menu, ale pracownice zaproponowały mi najpierw usiąść przy stoliku. Kiedy wybrałam sobie stolik i usiadłam przyszła do mnie z menu pracownica. Po wybraniu dania przywołałam pracownika. Podszedł do mnie młody chłopak. Przyjął moje zamówienie, wysłuchując mnie uważnie. Zapytałam się czy można płacić kartą. Usłyszałam w odpowiedzi, że tak. Na główny posiłek czekałam ok 10 minut. Od razu podano mi napój,przyprawy oraz sztućce. . W tym czasie sprawdziłam lokal. Podłoga była czysta i zadbana. Okna również były czyste. Oświetlenie działało poprawnie. Sam lokal w sobie był ponury przez ciemne ściany oraz sufit. Pracownicy widać było, że pracują. Ktoś zanosił rachunek klientom, albo wydawał posiłek. Po ok 10 minutach dostałam swój makaron. Był on ładnie podany w półmisku. Talerze nie były brudne. Posiłek był ciepły, a nawet gorący. Po posiłku uregulowałam rachunek. Płacony był on kartą. Nie musiałam iść do baru, aby zapłacić rachunek. Pracownik przyniósł do mnie czytnik. Pracownicy ubrani byli na czarno – czarne koszulki oraz czarne spodnie. Nikt z pracowników nie przywitał się ze mną, ani nie pożegnał się. Nie życzono mi smacznego.