Opinia użytkownika: Jan_145
Dotycząca firmy: Expander
Treść opinii: Wchodząc do placówki zwróciłem uwagę na czystość otoczenia przed lokalem. Po wejściu moja uwaga była skierowana na ogólną czystość, widoczność oznaczeń i witryn, kompletność i estetyczność materiałów reklamowych. Następnie oceniłem pracownika obsługującego mnie, zainteresowały mnie m.in: estetyka ubioru, posiadanie identyfikatora, oraz porządek i dostępność materiałów reklamowych na miejscu pracy. W ocenie rozmowy z pracownikiem zwróciłem uwagę na:jakość rozmowy- nawiązanie kontaktu,inicjatywę, zbadanie potrzeb klienta, proponowanie produktów oraz stworzenie i wydruk symulacji.Oceniając doradcę moja uwaga była skupiona na: zrozumiałości wypowiedzi, sposobu udzielania odpowiedzi, prezentowanie korzyści płynących z oferty, uprzejmość, atmosferę spotkania itp.Przy pożegnaniu oceniałem pracownika pod kątem - czy zachęca (w jaki sposób) do następnej wizyty oraz czy proponuję telefon do siebie w razie jakiś pytań.