Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Tym razem wstąpiliśmy z mężem ,aby skorzystać z WC, zakupić Hot-dogi skorzystać z kompresora, tankowanie nas nie interesowało bo bak mieliśmy wypełniony ilością paliwa wystarczająca. Kompresor był sprawny więc mąż zajął się oponami a ja udałam się "za potrzebą".w toalecie czyściutko, woda przy umywalce zimna- ciepła, karta kontroli czystości zdradza informacje bieżącej kontroli,pachnąco ,aż przyjemnie wejść i skorzystać.Tłoku w sklepie nie było, klienci wchodzili i wychodzili w zasadzie na bieżąco, bo kolejka do jednej kasy (2 dostępne) 2-3 osób to żadna kolejka.Obsługujące dziewczyny w odzieży firmowej Orlenowskiej miłe, uśmiechnięte,życzliwe, skore do zażartowania z klientem.Tym razem nie było dodatkowej osoby do przyrządzania gorących przekąsek, więc obsługujące kasy same musiały je przygotować a to już wydłużało czas oczekiwania ,mimo iż kolejka prawie żadna, klient przede mną brał 6 sztuk Hot- dogów , to wydłużyło znacznie moje oczekiwanie na obsługę, gdybym stanęła do kasy obok, poszłoby szybciej, trudno "mój pech", a swoją drogę to nie rozumiem dlaczego tylko czasami jest tu dodatkowa osoba do obsługi, przecież gorące przekąski to dodatkowe stanowisko, komuś zabrakło wyobraźni - właściciel o "czymś" nie do końca pamięta, przecież to duża stacja, dobrze rozplanowana do obsługi ,przy głównej drodze do autostrady i Opola, a więc bardzo ruchliwej.Zakupiłam to co chciałam, zaoferowano mi do tego napoje punktowane VITAY, skorzystałam bo w końcu za 2 napoje zapłaciłam niecałe 7 zł, a punktów zyskałam 200, gdybym za tą kwotę zatankowała paliwo otrzymałabym tylko 6 punktów, zakupy są tu lepszą ofertą punktową niż tankowanie paliwa - człowiek coś wleje do baku, dużo zapłaci a punktów ubogo za 1 litr 6, a cena 5,19 zł. No to co to za interes, ale samochód na "wodę nie pojedzie" więc klient i tak po paliwo przybędzie.Na ternie stacji czyściutko, pracownicy podjazdu o wygląd dbają, każdy papierek "naniesiony" przez wiatr jest zaraz uprzątnięty.