Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Gdy wszedłem do oddzialu banku na trzy stanowiska obsługi klientów, tylko jedno było czynne. Na biurkach pustych stanowisk były tabliczki z napisem: "Stanowisko chwilowo nieczynne". W kolejce oczekujących byłem piąty. Po dłuższym, ponad 15 minutowym, oczekiwaniu podszedłem do czynnego stanowiska. Pani doradca na wstępie rozmowy, zauważyła cyt.: "no to się pan dziś wyczekał". Zgodziłem się z tą opinią i zapytałem dlaczego pomimo napisu na tabliczkach: "stanowisko chwilowo nieczynne", przez tak długi czas nadal nie ma pracowników. Doradca wyjaśniła, że tabliczki mają niefortunny napis, ponieważ pracownicy są dzisiaj przez cały dzień nieobecni, wyjechali na szkolenie do Warszawy. Byłem zadowolony z obsługujacej mnie doradczyni, poradziła mi bowiem najlepsze i bezkosztowe rozwiązanie zgłoszonego problemu. Ale reklamowana przez bank najwyższa jakość obsługi wymaga systematycznego ulepszania i dopracowania szczegółów.